13 март, 2008

TOP MBA, Part 2

След новината за изложението в Кемпински на някои от Топ дестинации за желаната магистратура по бизнес администрция, мога да споделя и малко лични впечатления.



Пристигнах в хотела, точно навреме - 18:00. Е как, нали имаше безплатни книжки за първите 100 записали се :). Не може да пропуснеш :) Е, за мое "разочарование" се оказа че книжки има за всички!
Ще го преживея !

След кратко изчакване на опашката, която се беше заформила, влезнах в яркоосветената зала на хотела, където се бяха събрали всички представители на MBA програмите, търсещи си хора от БГ.
Направих "разузнавателна" обиколка и установих, че атмосферата беше следната: около стотина, добре облечени представители на българския бизнес бяха дошли за да търсят по-високаквалификация и повече знания. Всички бяха официални - костюми, вратовръзки, строги прави поли и навсякъде се рзменяха визитки. Скоро разбрах, че не бях точно на място, поради крехката ми възраст. Ама нали съм си любопитна.........

Наредих се на опашката от чакащи за университета в Ashridge. Бях харесала неговата програма. Пред мен имаше 4-5 човека и всеки задаваше най-различни въпроси. Е поне бяхме кутурни. Изчаках да дойде и моят ред и побързаг да попитам какви са изискванията им за опит и години- там повечето те питат на колко години си. Естествено се оказа че и с двете съм доста на зад :) Имаше какво да наваксвам - например 5 години опит :).

Нищо, продължих да си говоря с представителите, така и така вече бях там :) Трябваше да се възползвам, а повечето от чужденците бяха много разговорливи и обясняваха всичко на дълго и широко.

Според мен, за хората с опит това е перфектен вариант да се ориентират и да си харесат учебно заведение. Личният контакт е друго нещо. Само с е-маили не става.

Аз останах с изключително добри впечатления от всички присъстващи, БГ и чужденци и без да искам се сдобих с една от любимите ми книги, като виден кариерис- Моята Кариера на Икономедиа. Супер е, изключително полезно четиво :)ПОЗДРАВЛЕНИЯ ЗА издателството.

След като на десетина пъти ми казаха че не ствам, взе да ми омръзва :) и си тръгнах с куп брошури и най- важното, книжката заради която бях отишла на време :)

Няма коментари: