18 януари, 2008

Какво правим по време на сесия?

В повечето случаи, в сесия се прави точно обратното на това, което трябва – а именно не се учи.
Сядам да чета, сещам се че не съм пила кафе днес и започвам да си правя. Тъкмо го изпивам и вече свежа поглеждам към лекциите и решавам че е по-важно да се осведомя за новините – да съм в „час със света“. Тук предполагате какво следва – проверяване на мейли, разговори с колеги по скайп, за това кой до къде е стигнал и какво трябва да се учи – все важни неща. Минава още един час. Вече ме хваща гузната съвест и сядам да чета. И пада едно дълго четене – докато не ми се прияде адски много нещо сладко – ШОКОЛАД. Да да, това е моята страст. След един шоколад си друг човек. Усмихнат – готов за четене – и не само за четене ами за разбиране и запомняне. Изведнъж 13:00 – време за хапване и малко сън :)
Вечерта се оказва че не може просто така - заради изпит да пропусна социални контакти и да се обогатя духовно и излизам. Естествено за малко – после ще прочета нещо. Но в София, никога не се излиза за малко. Такова понятие няма. Транспорт в едната посока, обратно малко на вън и ето ти 3 часа мотане.
Доволна се прибирам в къщи. Прекрасен ден. Ще чета утре, нали до изпита има време. Пък и другите не са започнали още......

Ето това правя аз по време на сесия. Споделете и вие как прекарвате това ценно време за наваксване на материала. А аз отовам да чета!

2 коментара:

Васил Иванов каза...

vsichki sme taka, tanq =) vajnoto e che tazi godina se diplomirame i skoro shte pozabravim za sesiqta kato socialno zlo =)

Tatyana каза...

Да, ще забравим, но тази ще ни излезе през носа. Днес изпита беше ужасен. стоях един час след определеното време с Мартин, за да решевам една пеперуда :)
Да минават по-бързо тия гадости :)